Just The Way You Are

Dalam senyum ada dukaNya .
Sunday 24 June 2012 | 02:04 | 0 Comelious
hi guys , Assalamualaikumm ;) mesty korang tertanya tanya y title aku cam tu ? aku tulis cegitu ada sebab . bukan saja saja aku nak taip , Dalam senyum ada dukaNya ? wlaupon sedeh , aku tetap akn senyum juga . y aku sedeh eh ? okay , meh nak story dkad hmpa meh * firstly about family . sebenarnya aku suka sgt dpt family yng aku ada ni . depa takecare pasal aku . aku suka sgt depa . tapi yng menyakitkan hati aku ni , depa suka sgt perli . yng tu aku cukup tk suka . sampai aku menangis laa sebab depa . ada yng best , ada yng tak best tenteng family aku ni . . 2ndly about frens , aku suka + sayang dkad membe membe aku mua . tapi depa tk reti nak nilai yang mana baik and yg mana buruk . yng depa tau , nak benci org and mengata org ikod suka mulod depa ja . kekadang tu ada jugak rasa meluat nak kawan dgn depa . tapi , ada yng boleh simpan secret aku , ada yng tk boleh . kekadangg aku menangis jugak sebab perangai depa ni . lastly about couple . Wharrrrrrrr ~ mcm nak menjerit jaa bila ckp pasal couple ! dalam hidup aku , dah banyak dah aku couple . tapi perangai depa sama jaa . ada yng kaki kencing , ada yng kaki curang . erghh ~ now aku rasa mcm diri aku nih kena game jaa . tapi tkpernah pon kena game . aku game depa ada laa . hee ~ Sedeh jugak bila kena tinggal dgn org yng betol betol aku syg . tatahu laa aku , laki yng mana sesuai dgn aku ni . erghh ! kadang tu aku nanges jaa sorang sorang . bila akk aku tya kenapa ? aku ckp tkda apa . aku nak akk aku tahu yng bila aku couple tu , bahagia jaa , happy always . tapi tk ponn . hm :( Ya Allah , Kuatkan laa diri aku ni ..
Alhamdulillah , hadir seorang insan yg memahami aku ;) aku bersyukur sebab dia hadir dlm hidup aku .. ala kalanya dia bagi aku gembira . suka sangat kawan dgn dia <3

Older Post | Newer Post
Little Owner



Hi , I'm here . My name were given Nur Najiha . Call me jiha or hanza . I'm fiften years and PMR were 2012 .

-I'm Big Bos here-



I LOVE U

-Talk Here-


Shoutbox

-Credits-