Just The Way You Are

Grr ~
Monday, 18 June 2012 | 01:54 | 0 Comelious
Huiy kawann , Hang dengki tangg mana haa dgn aku ? nak ckp depan aku laa weh ! ckp belakang aku buat apa haa ? tak puaih hati ckp jaa . yng dok pi story pasal aku dkad org len kenapa ? aku ada story benda yng tk elok pasal hg kat org len ka ? tkpa , tunggu laa weh ! mesty hg kena jugakk . cuma bukan sekarang jaa . mau dok relaks nuh . tkpa , hg buat pahala banyak banyak nuhh . tengok laa hg , hg jadi mcm aku , aku buat balek laa story yng semakin buruk lagi pasal hg wehh ! Siye laa hg nihh . tkda kawan mcm hg ponn tkpa aeh . sikid tk kebuluq laa . hg dgn family hg sama ja . Mulut mcm haram lagi ! memangg keturunan kod hg nih . Aku Fuck hg laa weh betina woi ! aku engad nak sgt kaa kawan dgn hg tuu ? mulod supa siye betoi . lau hg nk tauu , balak hg tuh muka mcm org tua . memangg elok laa hmpa . sorang mulod supa siye , sorang lagi muka org tua . amek hgg ! Grrr ~ tkpa tkpa , tunggu jaa naseb hg yng akan menimpa nuhh . kalau hg nak tau , hg tu lagi terok pada aku . Jenis penakot kat adek adek payah arh ! btau kat mak hg tu , taubat laa . stop dok pi canang kat org ttg masalah rumah tangga org len . rumah tangga seniri pon tk terjaga ! Grrr ~

Older Post | Newer Post
Little Owner



Hi , I'm here . My name were given Nur Najiha . Call me jiha or hanza . I'm fiften years and PMR were 2012 .

-I'm Big Bos here-



I LOVE U

-Talk Here-


Shoutbox

-Credits-