Just The Way You Are

16.08.2012
Wednesday 15 August 2012 | 21:11 | 0 Comelious
Hi , harinie first date kami <3


Hi awak . ye , awak laa . takan saya pulak .. Haha ~ awak buat apa tuu ? ouhh , happy kann nak raya nie . btw , puasa cukup tak ? haha , Best nya nak raya , tapi puasa nak pegi dah . tpi next year ada lagi kann ? hehe , mesty sekarang tengah sebok en kemas rumah , nt raya meh rumah aww . Haha ~
btw , dah nak abeh puasa kann ? so , harinie nak pegi bebuka dgn senget saya . ouhh , best nya .. First date , raya nt second date ouhh . Haha ~ tak sabar nie .. nak tahu tak pasal senget saya yang agak sweet tu ? haha ,
Saya suka merajuk dgn dia , tapi dia tatau yang saya merajuk , if nak merajuk jaa , mesti tak bagi . hehe . haritu ada sekali dia off fone , call mia call tak dpt , scandel dia ankad " peti suara " herh , bengang jugak rasanya ! then mesej " off fone , bagus , amalkan selalu . bye " saya pulak off fone , haha ! then dalam sejam centu buka balek , mesej masuk , 14 miskol oi .. Haha ~ then call dia . tya tya , dia ckp b3 dia abeh .. abeh laa sgt . haha .. dia mia pujuk menjadi .. sampai tak jadi merajuk laa dgn dia . see that ! haha .. best ouhh otp dgn dia . dulu kami kerap sgt mesej . tapi sekarang jarang mesej and kerap calling .. dia ada laa ajak mesej , tpi aku yang tamau , sebab aku nak dgr suara dia jaa . ouhh ~! getaq jaa nak hang dgn dia stg . cemana laa en , dah laa aku nie senyap . haha ! nak tauu dakk ? kakak aku jelous aku dgn dia sweet begini ! hahaha . kakak ! aku doakan hg cepat dapat bopred <3 boleh sweet mcm aku nie haa ! hahaha . ouhh , okay laah . hm , sebelum terlupa ! Selamat Hari Raya , Maaf Zahir & Batin ..

Older Post | Newer Post
Little Owner



Hi , I'm here . My name were given Nur Najiha . Call me jiha or hanza . I'm fiften years and PMR were 2012 .

-I'm Big Bos here-



I LOVE U

-Talk Here-


Shoutbox

-Credits-